Mamma 50 år!

Hela min fina familj! Igår samlades vi för att fira mammas 50 års dag (eller ja, hon fyllde ju egentligen år i torsdags med). Den här bilden gör mig så lycklig, massa människor som jag älskar och som älskar mig, ovillkorligt, kan det bli bättre? Det blev i alla fall en väldigt trevlig liten tillställning med god mat, massa fika och till sist tårta. Tidigare på dagen kunde man också sitta ute mot väggen och sola, så en riktigt toppendag hela dan blev det verkligen! Mamma tror jag också var nöjd. Jag tror hon var väldigt nöjd. Och det var vi andra också. En perfekt lördag här uppe i Docksta!

 

Kommentarer
Kommentar av: Anonym
2014-03-26 klockan 07:46:26

Jag hade så trevligt, jättekul att kunna träffa både Rebecka och Anderas

//Mor Eva



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan